Pagina's

maandag 31 maart 2014

Make-up Monday: pink & purple


Voor deze Make-up Monday heb ik weer eens iets heel moois uit m'n lade getoverd: The Vice Palette van Urban Decay.
Dit palette tover ik zo eens in de zoveel tijd uit m'n lade voor speciale gelegenheden. Het palette heeft maar liefst 20 kleuren die van licht tot donker gaan. Everyday, opvallend, smokey of feestelijk. Voor ieder wat wils.
Als je wilt zien wat voor look ik heb gemaakt, kijk dan verder..

De kleuren die ik heb gebruikt uit het palette:
- Freebird; een licht roze kleurtje met zilveren glitters
- Noise; fuchsia kleur met hier en daar een glitter
- Vice; diep paarse kleur
- Anonymous; zachte peachkleur


Jullie raden het misschien al?
Ik heb de primer van Urban Decay aangebracht en bij mijn traanbuis heb ik de kleur freebird aangebracht. Zoals je ziet bevat deze kleur héél veel glitters, jammer genoeg ook wat fall-out maar dat neem ik voor lief.


Dan breng ik de kleur noise aan over mijn gehele bewegend ooglid. De kleur komt niet zo goed tot zijn recht op de foto's. In het echt is de kleur namelijk veel feller.


Daarna breng ik de kleur vice aan in mijn crease. Later blend ik dit goed uit.


Zoals je ziet is de kleur hier mooi uitgeblend. Nogmaals, in het echt zijn beide kleuren veel feller.



Onder mijn wenkbrauw breng ik de kleur anonymous aan en een lik van natuurlijk mijn favoriete mascara.
Op mijn onderste wimperrand breng ik de kleur vice aan.


En dit is het eind resultaat. Voor een feestje is dit een prima ooglook!


Hebben jullie ook producten van Urban Decay?


Liefs,

Renate

1 opmerking: